16. helmikuuta 2010

Ruotsalainen Muurahainen

Orifame Eulaalia eli Myra muutti Hannelen kissaksi Ruotsiin viime vuoden loppupuolella. Olemme pitäneet yhteyttä tiiviisti. Hannele on ystävällisesti jakanut tyttösensä kasvun kanssani.

Ruotsiin eläinten viennissä kun on se valtioiden aiheuttama hidaste.. rabiesrokotus+siru ja 120 vuorokauden odotus ennen vasta-ainetestiä + tuloksen odottelu. Myra oli aivan perheemme täysivaltainen jäsen, vaikka tiesimmekin sen muuttavan aikanaan Ruotsiin.
Hannele vietti meillä muutaman päivän tutustumassa Orifame-laumaan ja omaan Myraansa. Meillä oli oikein mukavaa!
Masis iski Myran lähimpiin kavereihin Lenitaan ja Ristoon sen lähdettyä. Minä selvisin ehkä paremmin, koska sain jakaa kuulumisia päivittäin.
Kyllä NYT kelpaa! Pääsin sieltä Tikkaslovakian puskista katselemaan merimaisemaa!

Tässä me vielä tutustutaan Vargan kanssa. Eipä siihen menny kauaa. Pari päivää ja jo nukuttiin sylityksin!
Ooh, mitkä materiaalit! Näissä tosipantteri lepää kovin viehkosti!

Tassuaisti osuu ikäänkuin ohimennen koukaten Agathoniin. VAHINKO!! Enhänmä tahallanien!

Melko tyylikäs merisilli :) mä oon. Evät ei näy kyl kuvassa.
Ei vaan, mä olen Muurahainen. Jalkoja on vähän vajaat sata.
Myra= muurahainen på finska

SAINPAS kaverit! Tässä me kilvan kiilletään silkin kaa.
Sillä erolla, että me voitetaan kyl tosi selvästi, juu.

Orifamena otan ison osan, sanoo Muurahainen! JOKU TOLOKKU, kaukokomentaa kasvattajansa!

Mitä alkais tai rupeis? Tokko mitään?

Sekottaa, vispaa eli pyärittää! Vinttaa ja viskoo. Tulihan se liike sieltä. Ei kukaan uskonutkaan sun rauhassa olevan!

Kiireisikin Muurahainen joutuu pakosti lepäämään JOSKUS. Välillä vaan, ei suinkaan koko aikaa!

Muurahainen, Agathon ja Varga asuvat Tibetan House-kissalassa kivat kuvatkin ottaneen Hannele Kuosmasen hoivissa.

4 kommenttia:

Elina V. kirjoitti...

Olipa hauska kuulla Eulaalian kuulumisia <3 Itsekin kuitenkin kävin kurkkimassa neidin kuulumisia pentuna sinun blogissasi...

Unknown kirjoitti...

Onpa viehko Myra-murkku!

Pirjo kirjoitti...

Olen minä täällä ennenkin vieraillut, useastikin katsomassa hienoja kissojasi ja mainiota ja informatiivista sivustoasi!
Linkitän itselleni:)

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä kauniin muurahaisen kelpaa ulkomailla asustaa, Loviisan terveiset ruottin maalle ;-D